Politika managementu
Vedení firmy ISES, s.r.o. a zaměstnanci společnosti nabízejí svým zákazníkům komplexní služby v oblasti ochrany prostředí. Nejvyšším kritériem kvality, při zachování maximální efektivity, je shoda výsledků činnosti společnosti s platnými zákony, vyhláškami, technickými normami, požadavky orgánů státní správy a požadavky zákazníka.
Důsledně využíváme všech zdrojů, vedoucích ke splnění požadavků, potřeb a očekávání zákazníků s důrazem na neustálé zkvalitňování prováděných prací.
Vedení společnosti se zavazuje:
- zavést a trvale udržovat vnitřní systém řízení managementu firmy v souladu se zásadami normy ISO 9001 a ISO 14001
- systém neustále zlepšovat, aby bylo dosaženo jeho trvalého zvyšování efektivnosti a zároveň dodržovat aktuálně platnou legislativu, týkající se oboru podnikání firmy
- vytvořit dostatečné finanční, personální zdroje a organizační podmínky pro fungování systému managementu jakosti a environmentu
- plánovat a zajistit komplexní systém vzdělávání svých pracovníků k trvalému zvyšování jejich uvědomění a získávání potřebných znalostí v problematice ochrany prostředí
- využívat podněty zákazníků a přijímat takové postupy a metody, včetně preventivních opatření, které vyloučí nebo omezí výskyt neshod produktů
- využívat podněty zákazníků a přijímat takové postupy a metody, včetně preventivních opatření, které vedou k minimalizaci negativních dopadů na životní prostředí
- snižovat objem odpadů a spotřebu zdrojů (materiálu, paliv a energie), prosazovat obnovování těchto zdrojů a recyklaci odpadů tam, kde je to možné
- uplatňovat ekologická kriteria při výběru dodavatelů a při uzavírání obchodních vztahů
- soustavně hodnotit vlivy všech činností firmy na životní prostředí
Vedení firmy ISES, s.r.o. očekává od svých zaměstnanců loajalitu, dodržování firemní kultury a ztotožnění se s vyhlášenou politikou managementu a přijatými strategickými cíli managementu.
V tomto smyslu jim ukládá:
- výsledky své činnosti trvale prověřovat z pohledu budoucího uživatele,
- důsledně ověřovat každé navrhované řešení ke zlepšení managementu a bezodkladně je zavádět do praxe,
- ve styku se zákazníkem dodržovat za všech okolností pravidla stanovená vedením společnosti a budovat tak partnerské vztahy se zákazníkem.